9341 steg för lite

Det är ju fruktansvärt! Det innebär ju i princip att jag legat i koma en hel dag denna veckan. Jag får helt enkelt lägga på 9341 steg på nästa vecka och satsa på minst 79341 steg så jag kommer i kapp.

Stoppade dessutom i mig 5 singoallakex ikväll. Jag skäms! Och inte blev det bättre när jag läste på paketet att ett kex innehåller 70 kalorier. Det låter kanske inte mycket men det betyder att 5 kex motsvarar en balanserad middag rent kalorimässigt. Hade jag inte tyckt så illa om att spy hade jag nog kastat upp kexen på stört. Jag fasar för vågen imorgon bitti och lovar mig själv dyrt och heligt att veckan som kommer ska bli en vecka utan fusk och med minst 79341 steg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0