Dansa med draken

Trots att jag bara har en ledig dag (eller kanske just därför) ska jag städa idag. Jag har sovit väldans gott! :D Om en stund ska jag alltså sätta på musik och dansa med husets drake (dammsugaren). Hunden kan inte vara med eftersom hon är en intelligent varelse och förstår att drakar bör dödas. Hennes storlek till trots (dvärgschnauzer - om du råkar vara här på ditt första besök, eller om du har dåligt minne) gör hon vad hon kan för att rädda mig från den farliga draken. Det är en aning irriterande att försöka dammsuga med en hund fasthängande i munstycket.


Efter denna dans ska jag också svabba golven, städa toaletten och sen kommer min nya spis idag! Vi hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0