Favoritsmaker

När det gäller de sex (6) smakerna på proteindrinken jag använder så är min egen favorit Vanilj. Med den kan jag blanda massor med olika drinkar och variera mig i det oändliga. Sedan följer i fallande ordning Cookies & Cream, Choklad, Tropisk frukt, Jordgubb och Cappuccino. Att Cappuccino kommer sist för min del beror nog mest på att jag verkligen ogillar kaffe ;)

I min web-butik finns en omröstning där ställningen just nu ser ut så här:

Rösta fram godaste proteindrinken
Vilken är Din favoritsmak? [74 votes total]

Cappuccino (9) 12%
Jordgubb (9) 12%
Choklad (16) 22%
Vanilj (17) 23%
Tropisk frukt (12) 16%
Cookies & Cream (11) 15%

Det ser ut som om min egen favorit också kommer att vinna totalt sett :) Omröstningen är öppen t.o.m. 31/8. Läckra recept hittar du HÄR

Kommentarer
Postat av: Wooltiti

Tack.... har försökt fixa problemen nu imorse men det går inte...



tropisk frukt lät ifs gott :)

2008-08-10 @ 13:26:02
URL: http://wooltiti.blogg.se/
Postat av: Qvinna DeLuxe

Vilken hjälp-vädjan??



/Q

2008-08-10 @ 19:54:28
URL: http://qvinnadeluxe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0