Träningstips - cykling

Cykling passar nästan alla och många äger redan en cykel. Använd den! Äger du ingen cykel kan du kanske låna en eller investera i en. Du förbränner massor med kalorier när du cyklar och du får snabbt bättre kondition. Du blir starkare, piggare och förbättrar din hälsa. Cykla till och från jobbet eller när du ska handla. Cykla för att det är roligt och skönt. Cykla ensam eller tillsammans med någon. Möjligheterna är oändliga.

Det går också bra att ha en motionscykel hemma eller att delta i exempelvis ett spinningpass på den lokala träningsanläggningen. Men då missar du förstås dagsljus och frisk luft som också har positiva effekter på hälsan. Men du bränner kalorier och får bättre kondition även inomhus. Cykla mer!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tyvär så verkar det som om man kan ha det. Jag ramlade rakt på svans kotan och då blev den infekterad. Så sa doktorn ialla fall :s.

2008-10-01 @ 15:27:14
URL: http://sandrasilvia.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag har startat en egen insamling till Bröstcancerfonden & hoppas att du vill skänka en slant till forskningen! Denna länk går till blogginlägget, klicka på bannern i inlägget.



http://fittdjur.blogg.se/2008/october/rosa-manad.html



Tack på förhand/Ida.



PS Eftersom jag inte är en storbloggare & inte når ut till så många jag önskat, hoppas jag att du på något vis vil hjälpa til med marknadsföringen. Kanske klistra in bannern i din blogg, eller något annat? Tack.

2008-10-01 @ 17:04:06
URL: http://fittdjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0