2-årsfirande!

Det är exakt två år sedan jag blev egen företagare och Wellness Coach (26/10). Jag har lärt mig otroligt mycket om hälsa och välmående på olika utbildningar både i Sverige och utomlands, samtidigt som jag fått nya vänner! En stunds eftertanke och lite bläddrande i mina pärmar fick mig också att inse att jag coachat cirka hundratalet människor till bättre hälsa under dessa två år.
Det känns bra!

Jag vill gärna att mina kunder (både gamla och nya) ska fira med mig och känna att det är lite feststämning. Därför bjuder jag nu på en burk multivitaminkomplex (90 tabl, värde 180 kr) till alla som köper två burkar näringsrik proteindrinkmix (i valfria smaker). Upplev skillnaden!

(Erbjudandet gäller 26/10 - 31/10 2008.
Klicka på länkarna ovan för att komma till butiken).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0