Små överraskningar


När jag kom hem från jobbet ikväll väntade tre små överraskningar:

1. Yngsta dottern hade gjort maränger och på en liten tallrik stod 4 stycken till mig. Inte det nyttigaste man kan äta men ack så goda, knapriga utanpå och lite kletiga i mitten :)

2. Med posten kom en inbjudan till bröllop! Min lillayster gifter sig till våren :)

3. Ett e-mail med en "frukostinbjudan" låg i min inkorg :)

Tre små överraskningar som värmde gott kan jag lova. Nu ska jag pyssla om mig själv och mina barn (som börjar skolan igen imorgon efter jullovet). Vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Mirja-Liisa

Ja jag gillar verkligen din blogg.

Kika gärna in i min lite då och då, kan behöva läsare.

Så småningom ska jag också börja "coacha" eller i alla fall ge tips, på hur man kan få må bättre. För nu i mitten av månaden kommer mitt liv bara att bli bättre, och jag känner att jag kan dela med mig av så mycket av allt det positiva. :)

ha det gott!

2009-01-07 @ 22:21:35
URL: http://mirjaliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0