Så bra jag mår!

Idag har jag unnat mig en riktig "familjekväll". Körde med barnen in till stan för att äta middag och gå på bio. Vi såg The day the earth stood still. En film om utomjordingar som vill rädda jorden och för att göra det har dom tänkt utplåna människorna eftersom vi är det största hotet mot jorden. Mer säger jag inte!

Men jag kan säga att det nya året har fått en riktigt bra start för min del. Flera sköna vinterpromenader, ett simpass och en myskväll på stan med barnen. Härligt! Både kropp och själ mår bra, det är wellness :)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Låter HÄÄÄÄÄRLIGT!

Kram Ulrika

2009-01-04 @ 11:08:48
URL: http://www.ulrikagabriel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0