Min träning


Efter att ha kommit halvvägs i mitt löpskolningsprogram (7 veckor av 14) kände jag mig tvungen att avbryta pga smärtor i nacken. Smärtan ger inte med sig och jag väntar nu på röntgensvar för att kunna avgöra om jag kan fortsätta med löpningen eller inte. Under tiden nöjer jag mig med promenader och träning på crosstrainer men jag hade hoppats kunna börja om med löpskolningsprogrammet i slutet på januari.

Nu i janurari kör jag också igång min simträning. En gång i veckan har jag tänkt simma, men jag känner en viss oro för hur det ska gå eftersom sjukgymnasten redan förut sagt att det kanske inte funkar för nackens skull. Ryggsim är kanske ok? Idag ska jag i alla fall inviga min nyinköpta baddräkt och se hur det känns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0