Vackert hår

Schampo, balsam och hårspray med Aloe Vera är toppen för ditt hår som blir rent och fräscht och luktar gott! Varsam rengöring som hjälper till att kapsla in fukt i håret. Ditt hår blir glansigt och ser friskt ut.

Schampo och balsam finns i två varianter; en för dagligt bruk och en extra fuktighetsgivande för torrt, färgat eller skadat hår. Jag använder själv den senare och är jättenöjd! Hårsprayen ger en mjuk, följsam stadga som jag verkligen gillar och den luktar lika gott som övriga produkter i serien. Dom är dryga och verkligen prisvärda!

Du hittar alla produkterna här

Kommentarer
Postat av: Tina

Dom låter ju jättebra!

Själv ska jag få testa en helt ny serie med ekologiska Aloe Vera produkter som kommer ut i butik snart.

Företaget ska skicka dom till mig i slutet av månaden och resultatet lägger jag ju självklart upp i bloggen. :0)

2008-09-17 @ 16:42:39
URL: http://beleza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0