Härligt i skogen :)

Vi har varit ute i ca 4 ½ timmar. 10 hundar och 6 människor som gått 12 ½ km och njutit av hösten i naturen. Underbart!

Denna utsikt hade vi när vi stannade och hade fikapaus. Min fikakorg innehöll smörgåsar, varm choklad och frukt. Ronja badade helt ofrivilligt på denna plats (hon trillade i) men vid första rastplatsen simmade hon glatt ut för att hämta en pinne som jag kastade i till henne. Här är lite fler bilder som du kan klicka på om du vill se dom större.
  
  
En perfekt dag för både kropp och själ, det är wellness det :)

Kommentarer
Postat av: Gittan

Väldigt trevliga bilder och en väldigt trevlig dag.

Har tyvärr inte allas mailadresser men skickar till dem jag har.Resten får din bloggadress senare.

Kramisar.

2008-09-20 @ 15:37:24
Postat av: Rasmus

Superbloggning görs endast om bloggar som länkar till rollywood så jag kan göra det om din privata blogg, ok?

2008-09-20 @ 16:32:58
URL: http://rollywood.blogg.se/
Postat av: Maria

Fina bilder! Tack för trevligt sällskap på denna toppenprommenad! Hälsningar Maria, Elvira och Money.

2008-09-20 @ 20:15:31
Postat av: Anonym

Åh, låter som en härlig dag!

Gästbloggare... låter intressant, men ungefär vad vill du att jag ska skriva isåfall? :) Jag ska fundera på saken.



Har du sett mina två vardagslyxtävlingar? :)

2008-09-21 @ 09:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0