Dag 3

Mitt mål är att bli 5 kg lättare på 8 veckor. Varje dag äter jag 3 måltider och 2 mellanmål. Dessutom äter jag en del olika kosttillskott för att försäkra mig om att kroppen får det den behöver. Jag dricker också minst 2 liter vatten varje dag.

Dagens måltider:

1. Vaniljyoghurt, proteindrinkmix (choklad-smak), en skivad banan och en kopp örtdryck.
2. En portion havregrynsgröt med kanel, mangobitar och ½ dl mellanmjölk (det är jättegott och jag håller mig mätt länge. Både kanel och havre är bra för att hålla blodsockret stabilt). En kopp örtdryck efter maten.
3. Två skivor grovt fiberbröd med leverpastej och smörgåsgurka.

Dagens mellanmål:

1. Ett äpple, en proteinsnacks och en kopp örtdryck.
2. En shake (proteindrinkmix med vaniljsmak, äppeljuice och kanel).
 
Dagens aktivitet:

10100 steg (och träffat glada, positiva människor!)

Kommentarer
Postat av: Qvinna DeLuxe

Vad är din startvikt och när väger du dig? Ska bli kul att följa din resa mot 40!!

2008-09-29 @ 06:31:14
URL: http://qvinnadeluxe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0