Dag 2

Mitt mål är att bli 5 kg lättare på 8 veckor. Varje dag äter jag 3 måltider och 2 mellanmål. Dessutom äter jag en del olika kosttillskott för att försäkra mig om att kroppen får det den behöver. Jag dricker också minst 2 liter vatten varje dag.

Dagens måltider:

1. En shake (2,5 dl mellanmjölk, 2 msk proteindrinkmix, vanilj-smak, 1 dl frysta hallon/blåbär) och en kopp örtdryck.
2. Gulaschsoppa. En kopp örtdryck efter maten.
3. Räksallad med bröd.

Dagens mellanmål:

1. En banan och en handfull vindruvor samt en kopp örtdryck.
2. Vaniljyoghurt (2 ½ dl) med proteindrinkmix, Cookies & Cream-smak.
 
Dagens aktivitet:

9164 steg (lite slött - får försöka gå mer imorgon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0