Dag 1

Idag har jag då påbörjat mitt 8-veckorsprogram. Målet är att bli 5 kg lättare. Varje dag äter jag 3 måltider och 2 mellanmål. Dessutom äter jag en del olika kosttillskott för att försäkra mig om att kroppen får det den behöver. Jag dricker också minst 2 liter vatten varje dag.

Dagens måltider:

1. En shake (2,5 dl mellanmjölk, 2 msk proteindrinkmix, choklad-smak, 1 banan) och en kopp örtdryck.
2. En portion havregrynsgröt med kanel, mangobitar och ½ dl mellanmjölk.
3. En portion spaghetti med köttfärssås samt rivna morötter. En kopp örtdryck efter maten.

Dagens mellanmål:

1. Ett proteinsnacks och en kopp örtdryck.
2. Vaniljyoghurt (2 ½ dl) med proteindrinkmix, Cookies & Cream-smak.
 
Dagens aktivitet:

10067 steg

Kommentarer
Postat av: Pia

Jag har normal / torr hy

2008-09-26 @ 20:58:14
URL: http://piakallman.blogg.se/
Postat av: Shibby

Hoppas det går bra :) ville bara önska dig lycka till ;D

2008-09-27 @ 01:11:17
URL: http://metrobloggen.se/shibby

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0