Nu är det gjort!

Idag har jag beställt en sån här crosstrainer. Med tanke på hur isigt och halt det är ute kan den vara ett bra komplement till min löpträning. Det blir ju inte riktigt samma sak men den ger bra konditionsträning och bränner kalorier. Risken för skador är minimal och träningen skonsam.

Just denna modell har 20 olika program att välja på och jag lääängtar tills jag får hem den om ca 2-3 veckor.

Långt innan dess är jag förhoppningsvis också fri från det virus som just nu härjar fritt i min familj och omöjliggör träning för tillfället.

Man tränar bara när man är frisk!

Kommentarer
Postat av: SARA

Superbra! Idag brände jag 450 kcal på 30 min på min!

2008-11-25 @ 21:52:19
URL: http://ssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0