Levande död?

Tog en promenad för att testa min nya (och första) pulsklocka. Jag gick i en timme och under den tiden registrerades ingen puls alls! Betyder det att jag är en zombie? Visserligen var promenaden bitvis mer en balansakt (pga snö och is) än en powerwalk men jag blev iaf andfådd i uppförsbackarna och borde ju haft någon slags puls, tycker man.

Förmodligen har jag gjort något fel, men efter lusläsning av bruksanvisningen kan jag ändå inte förstå vad felet är. Det enda klockan har registrerat är tiden och det kan jag ju mäta med vilken klocka som helst. 


Väldigt roligt att så många är med i min utlottning av en stegräknare! 
Anmäl dig du också! 

Klicka här för att komma till tävlingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0