Jag har fått en AWARD!

Ulrika Gabriel Inspiratör har förärat mig denna fina uppskattning. Tack! Nu ska jag ge den vidare till sju andra bloggare (se nedan).

Reglerna: 1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den. 2. Länka till den bloggen du fick den ifrån. 3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor. 4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

Det är inte helt lätt att veta vem man ska ge den till och jag får ju inte ge den tillbaka till Ulrika (vars blogg jag uppskattar mycket). Jag ger denna award till:

1. Tina (min lillasyster och jag tycker det är riktigt roligt att läsa hennes blogg).
2. Beleza (smink, skönhet och hudvård).
3. Utmaning 2009 (träning på vägen mot Tjejklassikern).
4. Hälsobloggen (kost, hälsa, träning).
5. DesignaDinBlogg (se det som en uppslagssida).
6. From Excellent to Outstanding (en härlig blogg).
7. Vad vore vi utan mat? (mattips av en hälsoinspirerad tjej).

Kommentarer
Postat av: Tina

Åh tack! Jag ska absolut föra denna award vidare. :0)

2008-11-25 @ 09:58:29
URL: http://beleza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0