Topp 10

Tänkte dela med mig av min egen Topp 10-lista när det gäller Herbalifes produkter. Jag blir jätteglad om du delar med dig vilka som är dina favoriter. Klicka bara på Tyck till här (under detta inlägg) och skriv vad du tycker!

1. Proteindrinken! Vanilj är min favorit men jag använder alla smakerna utom Cappuccino (jag hatar kaffe).
2. Örtdryck! Det blir flera koppar dagligen. Uppgiggande och gott!
3. Proteinsnacks! Min favorit är citrus/citron.
4. Fuktgivande schampo och balsam med Aloe Vera. Mitt hår luktar gott, har inga kluvna toppar och är lätt att kamma.
5. Läppkräm (Skin Activator). Otroligt dryg och tusen gånger bättre än Lypsyl.
6. Niteworks! Hjälper mig sova gott om nätterna och lindrar min migrän.
7. LiftOff! När jag behöver fokusera, exempelvis vid bilkörning.
8. Herbalifeline! Omega 3 i sin renaste form är kanon för både kroppen och knoppen!
9. Aloe Örtkoncentrat. "Balsam för magen".
10. RoseOx! Ser till att mitt immunförsvar är på topp.

Egentligen ligger alla 10 på första plats :D
Dessutom gillar jag NouriFusion-serien, Radiant C, Aloe Vera Gel och faktiskt alla övriga produkter. Men ska man nu göra en Topp 10-lista måste man ju välja ut 10 stycken och det är det jag gjort ovan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0