Min nya stegräknare

Jag har haft flera stegräknare innan. Dom har använts ett par gånger och sen blivit liggande. Svårt att fästa dom i byxlinningen - dessutom räknar dom fel. Äntligen har jag hittat en som duger!

Ny teknik
gör att jag kan ha den i fickan eller i ett snöre runt halsen, t.o.m i handväskan och den räknar ändå rätt!
image11






Den nollställer sig själv på natten, den har 7 dagars minne, klocka, räknar ut hur många km jag gått, hur många kalorier jag förbrukat, självklart hur många steg jag tagit : ) Den kan t.o.m. mäta en separat promenad och skilja ut den från dagens totala antal steg. Jag är helt klart nöjd! Är du nyfiken hittar du den HÄR

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för infon...

2008-06-03 @ 21:59:14
URL: http://jasminofriends.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0