Fiende # 1

Sötsug! Jag lider inte av det egentligen men ett par dagar varje månad är jag så sötsugen att jag håller på att få dåndimpen. Måste bero på kvinnliga hormoner, eller? Jag hittade en bra hälsosida om just hormoner (och mycket annat). Klicka HÄR! Där är massor med intressant läsning.

Sötsug beror ju annars oftast på att kroppen saknar något (näringsämne) och eftersom jag äter Herbalife-produkter behöver jag ju inte oroa mig för det. Jag är som sagt inte heller sötsugen i vanliga fall, vilket jag ofta var innan jag kom i kontakt med Herbalife och riktigt god näring.

Vad gör man då dessa dagar när sötsuget slår till? Gömmer sig i garderoben? Det som funkar resten av månaden tycks inte funka just dessa dagar. Finns det fler som känner likadant?

Kommentarer
Postat av: becky

Japp jag är precis likadan.Innan och efter mensen skulle jag kunna döda för att få i mig godis:) sjukt va...

2008-06-15 @ 11:42:50
URL: http://becky84.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0