Stannar hemma

Nicklas (min son) vaknade idag med sprängande huvudvärk och kräker också. Migrän! Vi är tre stycken i den här familjen som lider av migrän. Själv har jag bara en lindrig form men två av mina barn har fått värsta sorten.

Nu ligger han nerbäddad i min säng och jag har lovat att stanna hemma. Är man sjuk så är man. Det spelar ingen roll hur gammal man är (han är 14). När man är sjuk är man liten och behöver bli ompysslad.

Ärligt talat tycker jag att det är rätt skönt att få vara ledig också ;)
Trots att man inte får någon ersättning när barnen blivit så stora tycker jag att det är värt att stanna hemma när dom är sjuka. Vad tycker du?

Kommentarer
Postat av: Qvinna DeLuxe

Definitivt vill man vara hemma. Jag har också migrän från och till. Vad ger du honom mot det?



/Q

2008-07-19 @ 10:37:00
URL: http://qvinnadeluxe.blogspot.com
Postat av: linda

Jag håller med.

Man vill vara tillhands när ens barn behöver en..oavsett hur gamla de är!



Jag försöker gå 10000 steg om dagen..men ibland blir det mer och ibland mindre..

men måslet för att man ska må bra ligger på 10000!

2008-07-19 @ 12:15:08
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/
Postat av: linda

Vi är några stycken som jagar steg tillsammans...men de har semester nu..L

men jag kämpar på,

brukar skriva i mitt sista inlägg för dagen hur många steg jag gått.

jag har hittat en bra sida om stegräkning.

www.stegraknare.se

riktigt kul att se hur många steg man gör på olika saker.

2008-07-19 @ 12:24:02
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0