Rapport från USA

Jag pratade nyss med Linette (min äldsta dotter, bosatt i Kalifornien) i telefon. Allt är bra med henne. Hon blev eld och lågor över Tinas och Ralfs stundande bröllop och vill absolut vara med då det händer! Dessutom har hon ännu en gång fått löneförhöjning, visserligen bara 50 cents per timme men ändå. Det är tredje löneförhöjningen på ett år. Hon måste göra ett bra jobb som mellanchef (manager) i butiken där dom säljer ballonger, partyprylar, maskeraddräkter och alla möjliga roliga saker.

Hon håller just nu på att läsa Roslund & Hellströms bok "Edward Finnigans upprättelse" som jag skickade till henne när jag hade läst den. Hon tycker också att den är skitbra så jag kommer att skicka iväg även "Flickan under gatan" när jag är färdig med den. Jag har redan avverkat lite mer än 100 sidor och den är riktigt bra den också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0