"Nya" spisen

Jag vet att många tycker om före och efter bilder men min gamla spis var faktiskt så ful att den inte fastnade på bild :/ Här är i alla fall den "nya" spisen. Ny för mig alltså. Har fått den av lillasyster och hennes blivande make (dom renoverar). Själv bor jag i en hyresrätt och hyresvärden sköter inte riktigt sina åtaganden (snällt sagt). Man vill ju inte lägga några pengar i en hyresrätt men på detta viset fick jag ändå något "nytt".
 
  
Städningen är avklarad, musiken spelar än. Nu ska jag slappa och njuta resten av dagen.  

Ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: Anonym

det blev ju jättebra! :-)

2008-07-28 @ 16:38:33
URL: http://tinawinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0