Ut i galenskapen

Åker till jobbet nu och i eftermiddag tar mina barn bussen in för att möta upp i Kristianstad. Jag har lovat dom att gå på mellandagsrean. Måste ha varit ett mycket svagt ögonblick ;) men nu får jag ta konsekvenserna. Fast det värsta är kanske över? Det kryllar kanske inte av folk längre? Rean är kanske slut? Det finns kanske inga grejor kvar? Affärerna har kanske inte ens öppet? Skämt åsido:

Själv är jag på jakt efter en baddräkt för simträning. I den hörnan får man kanske vara själv? Rapport kommer senare idag (om jag överlever).

Kommentarer
Postat av: Gittan Dany

Hoppas verkligen att du överlever, för jag vill äta kalkon hos dig i morgon.

Baddräkt måste ju jag också införskaffa !!!

Kram

2008-12-30 @ 15:59:54
Postat av: Therese

Hoppas det gick bra och att ni alla överlevt. Jag är otroligt glad att jag har min baddräkt - dec/jan brukar inte vara en positiv månad att dra på sig en baddräkt i en provhytt...

2008-12-30 @ 16:19:05
URL: http://utmaning2009.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0