Vilken vånda!

Det här med att välja glasögon (se förra inlägget) är jättesvårt! Det lutar åt nr 2 men jag ska kolla ifall dom har några liknande bågar som inte är fullt så breda. Nästa optikerbesök blir på tisdag. Jag lovar att lägga upp en bild på slutresultatet sen när jag fått mina nya bågar. Passar på att tacka för alla synpunkter jag fått - har du inte tyckt till om vilka bågar jag klär bäst i än får du gärna göra det nu :)

Sedan gårdagens tandläkarbesök har jag också fruktansvärd tandvärk. Det gör jätteont! Jag tänkte att det kanske var för att hon rotat i tanden och att det skulle gå över men det gör fortfarande lika ont. Imorgon ska jag ringa dit och höra ifall det verkligen är små bakterier som orsakar sådan smärta eller om kanske tanden gått sönder ännu mer?

Godnatt kära bloggläsare, vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Gittan Dany

Helt klart nr 3 som klär dig bäst. Tycker inte du ser klok ut i nr. 2 - de är alldeles för breda. då är till och med nr 1 bättre.Håller med om att du nog kan ha något med färg, men se upp så inte glasögonen tar överhanden helt. Då tittar man bara på dem och inte på ditt söta ansikte.

2008-08-23 @ 19:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0