En dag i mängden

Nu har jag varit hos optikern igen och provat ut själva glasen. Jag hade rätt, min syn hade förändrats så jag behövde byta styrka i glasen. Jag valde båge nr 2 och när jag hämtat mina glasögon i början på nästa vecka (och varit hos frissan) kommer jag att byta profilbild här så att ni alla kan se resultatet.

Annars blir det en lugn dag idag. Linda är hemma från skolan med förkylning och ont i halsen. Nicklas försov sig i morse och då är det skönt att kunna fixa en näringsrik frukost på mindre än 30 sekunder. Hans favoritsmak är Cookies & Cream. Johanna är ledig men har några ärenden att uträtta. Själv ska jag fortsätta arbeta med min dator. Jag har några program kvar att installera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0