Nytt från USA

Så har jag då pratat med Linette (äldsta dottern, bosatt i Kalifornien) igen. Det blev ett 40-minuterssamtal och nu pratar hon vidare med Johanna (min näst äldsta dotter). Det är billigt att prata i telefon. Dyrare blir det när man vill skicka saker till varandra, det är faktiskt svindyrt!

Hon berättar att hon besökt Marine World vid två tillfällen, pratar om att kanske söka nytt jobb, är väldigt angelägen att få veta datum för Tinas och Ralfs stundande bröllop och har en trevlig idé som jag måste diskutera med Tina. Dessutom ska hon skaffa sig tandställning. En behandling som innefattar utdragning av 4 tänder till (hon har redan dragit ut 4 visdomständer), tandställning under 2 års tid och en prislapp på 5000 dollar! Men hon får dela upp betalningen på 149 dollar per månad i 33 månader. Synd att ingen tandläkare gav henne tandställning när hon var barn. Jag tycker att hennes tänder är fina nog men hon ska ju självklart själv vara nöjd.

Kommentarer
Postat av: Tina

Nu blir jag nyfiken! ;-)



Du får höra av dig!

2008-08-10 @ 10:29:07
URL: http://tinawinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0