Nattligt samtal

Eftersom dottern bor i Kalifornien och det är 9 timmars tidsskillnad händer det att vi pratar på konstiga tidpunkter. Inatt har vi haft ett sånt samtal. Hon hade mycket att berätta men det fick bli kort eftersom jag skulle upp och jobba idag. Hon har nu satt in sin tandställning. Om jag fattar det rätt så är det en sån som på bilden fast genomskinlig så den syns bara om man kommer nära. Dessutom hade hon lagat 7 hål (!). Nåja, en del var tydligen gamla fyllningar som gjordes om. Efter en sån genomkörare hos tandläkaren äter hon för tillfället bara flytande kost. Då finns ju inget bättre än proteindrinken!

Den 27:e ska flickebarnet börja skolan igen! Hon ska jobba på dagarna och gå i skolan på kvällarna för att få ihop till ett High School Diploma. Roligt! Man kan inte säga att hon ligger på latsidan precis ;)

Kommentarer
Postat av: Gittan Dany

Som om inte linette är söt nog som hon är !! Roligt att hon är så kreativ och energisk. Kan inte annat än tycka hon är duktig, men hur ska hon orka. Jobb på dagen och skola på kvällen. Själv blir jag utpumpad vid blotta tanken.

Nöjer mig tacksamt med löftet om att få läsa tidigare nämnda böcker innan de ska resa till AM

Kram

2008-08-16 @ 10:49:53
Postat av: Tina

Åh, vad roligt att hon ska börja plugga. Kul att hon verkar så himla driven. Hälsa henne så gott när du pratar med henne nästa gång. Vet du förresten om mitt brev kommit fram?

2008-08-18 @ 11:48:16
URL: http://tinawinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0