Mitt yrkesliv.....so far...

Många har samma jobb hela sitt liv. Inte jag. Jag har provat massor med olika jobb och vet fortfarande inte vad jag vill bli när jag "blir stor" :

Vårdbiträde
Terapibiträde
Lokalvårdare
Sjukvårdsbiträde                  
Undersköterska
Wellness Coach
Handledare
Dagisfröken
Servitris
Mentalskötare
Perrongvärdinna
Språklärare
Klasslärare
Cirkelledare
Butiksbiträde
Haft egen importfirma
Haft egen restaurang (gästgivaregård)
Oberoende Herbalife Distributör
Frisör
Översättare
Intervjuare
Butikskontrollant
Kallskänka

Dock ej i den här ordningen ;) Jag tror inte jag glömt något nu men det kan hända.
Vilka jobb har DU haft?


Kommentarer
Postat av: Annie

Oj de dära var inge dålig meritlista inte!

2008-08-17 @ 16:42:59
URL: http://annie82.blogg.se/
Postat av: Gittan Dany

jobbat på Tvätteri och på handelsträdgård.

hästskötare och barnskötare

Brevbärare

Förskollärare

Personlig assistent till barn m.särsk. behov

Vikarierande lärare på låg och mellanstadiet

Social service assistent

restaurangbranchen som kallskänka o.servitris

Vårdbiträde inom äldreomsorgen

sekreterare och administratör o.bokföring

Hund-Instruktör

Ja detta är vad jag kan komma på att jag sysslat med i mina dagar. Förvisso inte riktigt lika omväxlande och många som du, men dock en ganska diger lista jämfört med många.

Kramelikram



2008-08-17 @ 20:26:34
Postat av: Gittan Dany

Hops!!

Jag glömde ju att jag under tiden även haft eget lantbruk med kor,hästar,grisar,får,get, höns, ankor osv.

Kram igen

2008-08-17 @ 20:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0