Komplexa känslor

Det HÄNDER något med en när man läser Roslund & Hellström´s bok Odjuret. Precis som de övriga böckerna blir jag berörd. Känslorna slår volter, saltomortaler, hoppar, dansar och lever jävel inom mig. Det är helt otroligt att kunna skriva böcker på det viset! Jag skulle inte ens kunna få till en halvhjärtad recension. För då skulle jag behöva distansera mig och det är svårt, mycket svårt när man läser den här boken. Förmodligen är det inte det författarna tänkt sig heller....

En kvällspromenad med vovven så att känslorna hittar tillbaka till de skrymslen där de vanligtvis gömmer sig - sen ska jag läsa färdigt boken.

P.S. Du vet väl att du kan hitta aktuella bokrecensioner på www.knuff.se/boecker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0