Halleluja!

Jag är trådlös igen! Skam den som ger sig ;) Visserligen finns det fler grejor som inte funkar som dom ska men självförtroendet fick sig en knuff framåt och humöret är på topp igen. Jag klarar det! En sak i taget, bara. Eftersom hårddisken formaterats har jag ett digert arbete framför mig med programinstalleringar och det verkar som om grafikkortet inte funkar som det ska heller. Men jag är online och det är huvudsaken, på nätet hittar jag all information jag behöver för att klara resten också. Dessutom kan jag blogga obehindrat, kolla min mail och sköta min e-butik. Dagen är räddad! Jag tackar Johanna för goda idéer och en bordsfläkt som gjorde susen. Tydligen stängde datorn ner för att den blev överhettad (något slags överhettningsskydd) så den behöver väl rengöras också, men just nu funkar bordsfläkten utmärkt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0