Dator-djävul

Jag tror det sitter en liten djävul inne i datorn som motarbetar mig hela tiden! Har äntligen lyckats formatera hårddisken, lagt in XP på nytt och har kopplat upp mig mot internet med sladd men nu kan jag inte få den trådlösa anslutningen att fungera. Dessutom har datorn redan vid ett tillfälle stängt ner sig helt utan anledning. Mitt tålamod är slut, mitt humör är i botten och INGENTING funkar som jag vill. Det trådlösa nätverkskortet funkar inte av någon outgrundlig anledning som jag för tillfället inte begriper. Datorn är inte heller snabbare än förut, trots formateringen. Kan den vara utsliten?

Ralf! Om du läser detta - har du något tips? Eller vem som helst! Desperationen ligger som en hinna innanför huden och det känns som jag har transformerats till en snart exploderande bomb. Jag BEHÖVER min dator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0